Translate
Use Google to translate this website. We take no responsibility for the accuracy of the translation.
Use Google to translate this website. We take no responsibility for the accuracy of the translation.
Wij vieren dit jaar ons 50 jarig jubileum. Om dit te markeren, hebben wij onze huisstijl vernieuwd. Je vindt in onze uitingen een strak nieuw logo, nieuwe kleuren en heldere merkbelofte.
Het vertrouwde blauw blijft een rol spelen, maar het geheel is opgefrist met de moderne kleuren lichtblauw, aqua en roze. Het resultaat is een heldere en herkenbare visuele identiteit die past bij het bedrijf dat we door de jaren heen zijn geworden en de ambities die we hebben.
Een nieuwe website volgens onze nieuwe huisstijl was een logisch gevolg. En niet alleen het jasje is veranderd, ook de functionaliteiten zijn verbeterd. Je kunt op de nieuwe website gebruik maken van een zoekbalk om nog sneller bij de informatie te komen die je zoekt. Op de homepage vind je de meest voorkomende onderwerpen waarvoor huurders onze website bezoeken. Daarnaast hebben we de hoeveelheid tekst tot een minimum beperkt en overige informatie overzichtelijk verwerkt in veel voorkomende vragen. Ook hebben we Mijn SJHT ontwikkeld, zodat huurders makkelijk en snel online huurzaken kunnen regelen.
Met de introductie van de nieuwe huisstijl hebben we ook gekozen voor een informelere schrijfstijl die past bij onze doelgroep en de toegankelijke organisatie die we zijn. De minder formele schrijfstijl gaan we de komende tijd doorvoeren in al onze uitingen.
De nieuwe huisstijl is officieel onthuld tijdens ons 50-jarig jubileumfeest, in aanwezigheid van (oud) personeel, (oud) leden Raad van Commissarissen, projectbeheerders en samenwerkingspartners. We zijn trots op het eindresultaat en kunnen hiermee weer jaren vooruit.