close

Translate

Use Google to translate this website. We take no responsibility for the accuracy of the translation.

donderdag 30 april 2020
nieuws-intro-picture-comment

De Coronacrisis raakt ons allemaal. We beseffen dat de landelijk geldende maatregelen invloed heeft op je maatschappelijke leven en mogelijk ook op je financiële situatie. Heb jij door de huidige situatie moeite om je huur te betalen?  Neem in zo’n geval tijdig contact met ons op, zodat we met je mee kunnen denken om dit op te lossen.

 

 

Maatregelen kantoor

Bij SJHT volgen we de maatregelen van het RIVM met betrekking tot het Coronavirus. We proberen ons werk zo goed mogelijk door te laten gaan, maar onze dienstverlening is hierdoor wel anders dan je van ons gewend bent. We zijn gewoon bereikbaar tijdens de normale werktijden, maar ons kantoor is gesloten. Als afspraken geen spoed hebben, proberen we ze telefonisch af te handelen of te verzetten. Hieronder uitgebreide informatie over onze bereikbaarheid op dit moment:

Ons kantoor is gesloten voor bezoek. We zijn op werkdagen gewoon bereikbaar:

  • telefonisch via 053-4801740
  • via info@sjht.nl voor algemene vragen of vragen over huren, woningaanbod, huurcontract, huur betalen
  • via  td@sjht.nl voor technische vragen of meldingen.

(Technische) klachten die kunnen wachten stellen we uit. Daarvoor maken we een nieuwe afspraak met je. Alleen bij spoed of bij een calamiteit (bijvoorbeeld gaslek of lekkage) komen we bij je thuis. Dan kan het zijn dat onze medewerkers of die van onze onderhoudspartners van te voren contact met je opnemen of je (of huisgenoten) symptomen van neusverkoudheid, keelpijn, hoesten of koorts heeft. Heb je symptomen dan kijken we samen naar een oplossing.

Heb je een afspraak met ons en twijfel je of deze doorgaat, neem dan gerust  contact met ons op via 053-4801740. Wil je zelf een afspraak met ons afzeggen in verband met de aangescherpte maatregelen, dan snappen wij dit helemaal. Ook dan horen wij graag van je, zodat wij onze medewerkers kunnen informeren.