close

Translate

Use Google to translate this website. We take no responsibility for the accuracy of the translation.

Huurdersorganisatie

Wij zijn een organisatie die wordt gekenmerkt door een belangrijke inbreng van huurders.

Projectbeheerders

Al sinds de oprichting in 1968 werken wij samen met projectbeheerders. Dit zijn betrokken huurders die zich vrijwillig inzetten voor de SJHT op technisch en sociaal vlak. Zij zijn een onmisbare schakel tussen SJHT en huurders. Bekijk hier de flyer over het projectbeheerderschap.

Projectbeheerders vormen samen de projectbeheerderscommissie, welke functioneert als huurdersvertegenwoordiging. Zij zijn een belangrijke gesprekspartner en komen op voor de belangen van huurders. Er vindt regelmatig overleg plaats. Tijdens dit overleg wordt gesproken over beheer- en beleidszaken, huurdersparticipatie, technische klachten en sociale problemen. In dit overleg kunnen projectbeheerders alles kenbaar maken wat hen en de medebewoners bezighoudt.

Huurdersoverleg

Jaarlijks vindt een huurdersoverleg plaats. In onze nieuwsbrief schrijven we hierover.

Veelgestelde vragen

In de flyer over het projectbeheerderschap staat beschreven wat de taken en bevoegdheden van een projectbeheerder zijn.

Projectbeheerders werken op vrijwillige basis. Voor hun inspanningen ontvangen zij een vergoeding van €28,- per maand. Daarnaast mogen projectbeheerders deelnemen aan een uitje en krijgen ze een kerstpakket.

Wij zijn nog op zoek naar een beheerder voor de volgende projecten:

  • Haaksbergerstraat 200
  • Mina Krusemanstraat nr. 1 t/m 145
  • Molenstraat

Wil je meer weten of wil je je aanmelden als projectbeheerder, neem dan contact met ons op via info@sjht.nl of 053 - 480 17 40.