iLOQ Handleiding

Stap voor stap aan de slag met iLOQ

Hieronder vind je een complete handleiding voor het gebruik van het iLOQ-sleutelsysteem. Van het installeren van de app tot het oplossen van problemen: we leggen je alles stap voor stap uit.

Stap 1: App installeren

  1. Controleer of je telefoon NFC ondersteunt.
  2. Open de App Store (iPhone) of Google Play Store (Android).
  3. Zoek op "iLOQ S50".
  4. Tik op Installeren of Downloaden.

Stap 2: Inloggen en activeren

  1. Ga naar de mail van iLOQ met de titel iLOQ S50-activatielink. Klik op de link, zo activeer je je sleutel. Kijk in je spam-email als je geen link ontvangt.
  2. Je krijgt een nieuwe mail van iLOQ met de titel iLOQ S50-beveiligingscode.
  3. Open de iLOQ S50 app op je telefoon. Kopieer de code uit de mail naar het invulveld in de app.
  4. De app laadt je digitale sleutel in.
  5. Na activatie zie je jouw sleutel in het hoofdscherm.

Stap 3: Deur openen met je telefoon

Via Android

  1. Ontgrendel je telefoon.
  2. Houd je telefoon 4 seconden zonder te bewegen bij het slot.
  3. Je krijgt een melding op je telefoon dat je toegang hebt.
  4. Draai de knop om, net als een gewone sleutel, om de deur te openen.
  5. Je kunt naar binnen.

Via iPhone

  1. Ontgrendel je telefoon.
  2. Open de iLOQ S50 app. Dit kan ook door een slimme opdracht in je iPhone.
  3. Tik op de gewenste deur/sleutel in de app.
  4. Houd je telefoon 4 seconden zonder te bewegen bij het slot.
  5. Je krijgt een melding op je telefoon dat je toegang hebt.
  6. Draai de knop om, net als een gewone sleutel, om de deur te openen.
  7. Je kunt naar binnen.

Stap 4: Deur sluiten met je telefoon

Net als bij een fysieke sleutel moet je met een handeling een deur op slot doen. Dat doe je met je telefoon.

  1. Houd je telefoon bij het slot, niet bewegen (zoals bij contactloos betalen) en draai de deur op slot.
  2. Je krijgt een melding op je telefoon dat de deur op slot is.

Problemen oplossen

De deur gaat niet open

  1. Controleer of NFC aanstaat.
  2. Controleer bij SJHT of je nog de juiste toegangsrechten hebt. Bel dan met SJHT.

De app werkt niet goed

  1. Sluit de app volledig af en open hem opnieuw.
  2. Herstart je telefoon.

Nieuwe telefoon gekregen

  1. Installeer de app opnieuw.
  2. Gebruik je bestaande activatiecode die je eerder per e-mail hebt ontvangen of vraag een nieuwe aan bij SJHT door een e-mail te sturen naar wonen@sjht.nl.

Hulp nodig?

Kom je er niet uit? Is er een storing? Neem contact op met SJHT op 053 - 4801740. Dit nummer is 24/7 bereikbaar.

Wat moet je aangeven: datum, naam, adres en het tijdstip waarop het probleem zich voordeed.

Voor meer informatie die handig is om te weten kijk je op deze pagina.

sjht.nl maakt gebruik van cookies om onze website te verbeteren, maar alleen met jouw toestemming. Bij instellingen lees je meer over hoe het werkt.

SJHT Stichting Jongeren Huisvesting Twente

Cookie instellingen

Om deze Diensten te gebruiken, hebben we uw toestemming nodig. Door op “Alles accepteren” te klikken, verklaart u uw toestemming voor het gebruik van alle Diensten. U kunt ook uw toestemming verklaren door individueel op de checkbox voor elke categorie cookies te klikken en opslaan.

Essentiele cookies

Essentiële cookies worden gebruikt om de basisfunctionaliteiten van de website te waarborgen, zoals navigatie en toegang tot beveiligde gedeelten van de website. Zonder deze cookies kan de website niet naar behoren functioneren.

Naam Verloopdatum Doel
sjht_session 2 uur Zorgt dat je data veilig verstuurd wordt
XSRF-TOKEN 2 uur Zorgt voor een naadloze gebruikerservaring

Analytics cookies

Analytics cookies worden gebruikt om informatie te verzamelen over hoe bezoekers onze website gebruiken. Deze informatie helpt ons om de website te verbeteren door inzicht te krijgen in het gebruik en de prestaties van de site.

Naam Verloopdatum Doel
_ga_WKV3LBM3HP 1 jaar Google analytics.
_ga 1 jaar Google analytics.